شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با هدف ارتباط کامل و دقیق تر از گذشته با مخاطبان و استفاده کنندگان از خدمات متنوع این شرکت، اقدام به راه اندازی واحد ارتباط با مشتریان (CRM) نمود.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در این خصوص گفت: به منظور کاهش مراجعه حضوری، اطلاع رسانی مناسب، ساده سازی و سرعت بخشیدن به پاسخهای مشتریان، این شرکت اقدام به راه اندازی واحد ارتباط با مشتریان نموده است.
وی دریافت بازخورد و اخذ نظرات و پیشنهادات را از دیگر مزایای راه اندازی این سامانه در شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش دانست و اظهار داشت: علاقمندان به سرمایه گذاری برای دریافت تازه ترین اطلاعات درباره فرصتهای سرمایه گذاری، می توانند نام و نام خانوادگی خود را به شماره 10000764 پیامک نمایند تا شماره تماس آنها در این سامانه ثبت گردد.
این مقام مسئول افزود: در سازوکار جدید طراحی شده، علاقمندان به شرکت در مزایده های اعلامی می توانند اسناد مربوطه را از طریق وبسایت http://idctender.kish.ir خریداری نمایند تا از این طریق، به مراجعه حضوری و صرف هزینه های متفرقه نیاز نباشد.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در ادامه اظهار داشت: علاقمندان به دریافت اطلاع از سایر خدمات و فعالیتهای شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش،از طریق مراجعه به وب سایت IDC.KISH.IR و یا تماس با شماره 44420903-076 اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایند.