دیدار دکتر میرزایی با فرمانده پدافند هوایی کیش

پنجشنبه 15 شهریور 1403

امین میرزایی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش به مناسبت گرامیداشت روز پدافند هوایی با سرهنگ جواد پور خسروانی فرمانده پدافند هوایی جزیره دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، دکتر امین میرزایی در این دیدار ضمن تبریک روز پدافند هوایی، از زحمات نیروهای خدوم پایگاه پدافند هوایی کیش قدردانی کرد و‌ نقش آفرینی این مجموعه در ایجاد امنیت ملی و ارتقا توان دفاعی کشور در مقابله با دشمان را بسیار اثر گذار و قابل تحسین برشمرد.

سرهنگ پورخسروانی نیز از تلاش و تعامل سازنده دکتر میرزایی در زمینه بهره برداری از باند جنوبی فرودگاه بین المللی کیش تقدیر کرد و گفت: این امر پس از 15 سال وقفه امسال با  بهترین مدل همکاری طی سال های گذشته به نتیجه رسید.

پورخسروانی افزود: بعد از سال ها حق بهره برداری از باند جنوبی فرودگاه بین المللی کیش به سازمان اعطا شد تا مجموعه بنادر و فرودگاه ها نیز جهت رفاه حال ساکنان و گردشگران از آن بهره مند شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمامی فعالیت های اجرایی باند جنوبی فرودگاه کیش انجام شده است و پس از اتمام فرایندهای فنی( فلایت چک)، به بهره برداری خواهد رسید. 

گفتنی است محمد مهدی احمدی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش به همراه سید ابراهیم هاشم ورزی مدیر روابط عمومی  و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این دیدار حضور داشتند.