مدیریت اداری و پشتیبانی

مدیریت اداری و پشتیبانی

اداره منابع انسانی

* برنامه‌ ریزی، هماهنگی و کنترل انجام امور انتخاب و گزینش نیروی انسانی، تهیه و نگهداری پرونده‌ های  پرسنلی و صدور احکام اداری.

* کنترل حضور و غیاب و کارکردهای ماهانه کارکنان جهت پرداخت حقوق.

* بررسی و تائید احکام کارکنان شامل مرخصی، ماموریت، افزایش حقوق، تشویقات، تنبیهات و نظایر آنها.

* انجام امور مرتبط با طرح طبقه ­بندی مشاغل بر اساس دستورالعمل­ های موجود.

* تهيه راهكارهاي لازم و اهتمام در افزايش بازدهي و اثر بخشي كاركنان شرکت.

* اهتمام در ايجاد فضاي انگيزشي در بين كاركنان شرکت از طريق تدوين و اجراي راهكارهاي لازم با همكاري واحدهاي ذيربط.

* برنامه­ ريزي، هماهنگي و كنترل انجام امور ثبت، نگهداري، توزيع نامه­هاي اداري، پرونده­ها و ارسال مراسلات شرکت.

* اتخاذ تدابير لازم جهت گردش صحيح مكاتبات و حصول اطمينان نسبت به اعاده، ضبط و نگهداري مدارك و نامه­ ها پس از خاتمه اقدامات لازم.

* توزيع دستورالعملها، بخشنامه ها و اطلاعيه هاي داخلي شرکت.

اداره تدارکات و پشتیبانی

* بررسی امکان خرید و تأمین کالا از بازارهای داخلی منطقه و خرید از داخل کشور.

* برنامه‌ ریزی، هماهنگی و کنترل و انجام امور خرید اموال و تجهیزات، ملزومات اداری و اثاثیه مورد نیاز حوزه‌ های مختلف شرکت.

* پيگيري سفارشات داخل كشور و حصول اطمينان از تأمين به موقع و ارسال كالا.

* کنترل خریدهای انجام شده با درخواست خرید مربوطه از لحاظ نوع کالا، تعداد، اندازه و همچنین انعکاس مشخصات کالا در برگ رسید انبار مربوطه.

* برنامه ­ريزي، هماهنگي و كنترل انجام امور مرتبط  با  كميسيون معاملات شرکت.

* برنامه‌ ريزي و انجام هماهنگي‌هاي لازم امور سفر ماموران و مهمانان شرکت (تهيه بليط، اسكان و غذا و ...)

* انجام امور مربوط به رستوران اعم از تهیه و توزیع غذا به کارکنان سازمان و شرکت­های تابعه