مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در آخرین روزهای سال 97  به منظور تبین برنامه های سال 98  و آشنایی بیشتر پرسنل شرکت با برنامه، نحوه سازماندهی بخش های عملیاتی و ستادی، در نشست  صمیمانه ای که با شرکت کلیه کارکنان بخش های مختلف در سالن ابن سینای مرکز همایشهای بین المللی کیش برگزار شد؛ حضور پیدا کرده و از نزدیک در جریان صحبتهای همکاران قرار گرفت.

آقای دکتر آخوندی در این نشست تعاملی علاوه بر آشنایی چهره به چهره با  تمامی پرسنل و پس از شنیدن صحبت های تمامی افراد حاضر، نقطه نظرات خود را به تفکیک بیان داشت  و پس از آن از برنامه های آتی شرکت و مسیر پیش رو سخن گفت.

تأکید دکتر آخوندی بر اصل هم افزایی سازمانی، پرهیز از نگاه بخشی و اهتمام جمعی کلیه ارکان شرکت و معاونت ها برای تحقق اهداف سازمانی، یکی از اصلی ترین رهنمون های ایشان در این جلسه بود؛  نکته قابل توجه دیگر در برگزاری این نشست موضوعات مطروحه و همچنین فضای تعاملی موجود در آن بود که نشان از میزان توجه مدیرعامل شرکت به موضوعات سازمانی و پرسنل شرکت، دغدغه ها و نقطه نظرات آنها دارد.

مدیر عامل شرکت با اشاره به عملکرد صندوق رفاه، ابراز امیدواری کرد در شرایط جدید، جایگاه این صندوق پیش از پیش ارتقا یابد و امکانات و تسهیلات نوینی تعریف نماید تا تمامی اعضاء این صندوق بتوانند بدون دغدغه از مزایای جدید و با ارزش آن بهره­ مند گردند. همچنین در حوزه درمان نیز تمهیدات و تسهیلات بگونه ای باشد که تمامی بیمه شدگان و خانواده های آنان بتوانند نه تنها در مراکز طرف قرارداد فعلی بلکه از خدمات درمانی اکثریت مراکز درمانی سطح کشور بدون دغدغه و با آرامش خیال استفاده نمایند.

ایشان با آرزوی موفقیت و سلامت در سال 98 به تشریح وضعیت حال حاضر پرداخت و ابراز داشت: خدمات قابل ارائه شرکت میتواند آنقدر وسیع باشد که ارزش افزوده بسیاری هم برای سازمان و جزیره کیش و هم برای کارکنان داشته باشد.

 درپایان این مراسم که در فضایی صمیمانه برگزار شد تمامی کارکنان به همراه مدیر عامل عکس یادبود گرفتند.