اداره منابع انسانی
* برنامه ریزی، هماهنگی و کنترل انجام امور انتخاب و گزینش نیروی انسانی، تهیه و نگهداری پرونده های پرسنلی و صدور احکام اداری.
* کنترل حضور و غیاب و کارکردهای ماهانه کارکنان جهت پرداخت حقوق.
* بررسی و تأیید احکام کارکنان شامل مرخصی، مأموریت، افزایش حقوق، تشویقات، تنبیهات و نظایر آنها.
* انجام امور مرتبط با طرح طبقه بندی مشاغل بر اساس دستورالعمل های موجود.
* تهیه راهکارهای لازم و اهتمام در افزایش بازدهی و اثر بخشی کارکنان شرکت.
* اهتمام در ایجاد فضای انگیزشی در بین کارکنان شرکت از طریق تدوین و اجرای راهکارهای لازم با همکاری واحدهای ذیربط.
* برنامه ریزی، هماهنگی و کنترل انجام امور ثبت، نگهداری، توزیع نامههای اداری، پروندهها و ارسال مراسلات شرکت.
* اتخاذ تدابیر لازم جهت گردش صحیح مکاتبات و حصول اطمینان نسبت به اعاده، ضبط و نگهداری مدارک و نامه ها پس از خاتمه اقدامات لازم.
* توزیع دستورالعملها، بخشنامه ها و اطلاعیه های داخلی شرکت.
اداره تدارکات و پشتیبانی
* بررسی امکان خرید و تأمین کالا از بازارهای داخلی منطقه و خرید از داخل کشور.
* برنامه ریزی، هماهنگی و کنترل و انجام امور خرید اموال و تجهیزات، ملزومات اداری و اثاثیه مورد نیاز حوزه های مختلف شرکت.
* پیگیری سفارشات داخل کشور و حصول اطمینان از تأمین به موقع و ارسال کالا.
* کنترل خریدهای انجام شده با درخواست خرید مربوطه از لحاظ نوع کالا، تعداد، اندازه و همچنین انعکاس مشخصات کالا در برگ رسید انبار مربوطه.
* برنامه ریزی، هماهنگی و کنترل انجام امور مرتبط با کمیسیون معاملات شرکت.
* برنامه ریزی و انجام هماهنگیهای لازم امور سفر مأمورین و مهمانان شرکت (تهیه بلیط، اسکان و غذا) و ...
* انجام امور مربوط به رستوران اعم از تهیه و توزیع غذا به کارکنان سازمان و شرکتهای تابعه.