سومین نمایشگاه بین المللی فولاد کیش امروز آغاز به کار می کند

سه شنبه 30 بهمن 1397

بیست و یکمین دوره سمپوزیوم سالانه فولاد و نمایشگاه بین المللی فولاد امروز در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی فولاد کیش با حضور 215 شرکت داخلی و 25 شرکت خارجی در 195 غرفه برپا می گردد. در این نمایشگاه شرکت‌هایی از کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، هند، ترکیه، چین، انگلستان، هلند، سوئد و اسپانیا حضور دارند که آخرین دستاوردهای پژوهشی و صنعتی خود را در زمینه های مختلف از جمله تجهیزات خطوط تولید، مواد اولیه، فراورده های دیر گداز، روانساز ها و ... به نمایش می گذارند.

یکی از ویژگی‌های عمده و شاخص این نمایشگاه که به آن می‌توان اشاره کرد این است که نمایشگاه فولاد کیش بزرگ‌ترین نمایشگاه تخصصی فولاد ایران طی 14 سال اخیر است. همچنین 27 شرکت از 500 شرکت برتر کشور در سال جاری براساس رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی در این نمایشگاه حضور دارند.

حامیان اصلی این نمایشگاه عبارتند از: مجتمع فولاد مبارکه، شرکت ذوب آهن اصفهان، شرکت فولاد خوزستان، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، شرکت فولاد آلیاژی ایران، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، شرکت سنگ آهن گهر زمین، شرکت سرمایه‌ گذاری توسعه گل گلهر، شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر و شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان. از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه برگزاری دوروزه سمپوزیوم سالانه فولاد و متالوژی در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش است. لازم به ذکر است نمایشگاه بین المللی فولاد کیش از تاریخ 30 بهمن ماه لغایت 1 اسفند ماه از ساعت 9 صبح لغایت 17 عصر در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش دایر خواهد بود.