سالن ها

سالن خلیج فارس با ظرفیت 750 صندلی یکی از مجهزترن سالنهای کشور میباشد که از پیشرفته ترین سیستم های صورتی و تصویری و همچنین نورپردازی حرفه ای بهره میبرد

ادامه

سالن اجلاس ابن سینا با ظرفیت 110 صندلی که مجهز به پروژکتور ، دوربین های مستند ساز و سیستم ترجمه همزمان 2 زبانه میباشد.با توجه به اینکه استفاده از این سالن به عنوان سالن مصاحبه یکی از کاربری های اصلی مورد نظر کارفرما بوده، لذا در طراحی تجهیزات به این مورد توجه شده است. استفاده از سیستم ترجمه همزمان برای دو زبان، سه دوربین فیلم برداری حرفه ای سونی با کنترلر در کنار میکسر تصویر به منظور تصویر برداری زنده، ودیو پروژکتور و پرده اکران موتورایز برای پخش تصاویر، از جمله امکانات این سالن می باشد.

ادامه

سالن اجلاس رازی با ظرفیت 60 نفرمجهز به میز کنفرانس با LCD های مجزا برای هر واحد و دارای فضای آکوستیک برای پخش صدا با کیفیت بالا میباشد.

ادامه

سالن اجلاس ابوریحان با ظرفیت 34 نفر که امکان ضبط و پخش انواع فایل های صوتی و تصویری پیشرفته دارد و همچنین مجهز به به دوربین مستند ساز و سیستم صدای پیشرفته میباشد.

ادامه

سالن اجلاس خوارزمی با ظرفیت 49 نفر که مجهز به میز کنفرانس 22 نفری و 22 جایگاه کارشناسی و همچنین دارای برد هوشمند و پرینتر رنگی و سیستم ترجمه همزمان 2 زبانه میباشد.

ادامه

سالن اجلاس ملاصدرا با ظرفیت ٤٤ نفر که امکان نمایش فایل های کامپیوتری با فرمتهای مختلف بر روی پرده وLCD را دارد و همچنین مجهز به سرویس اینترنت بی سیم میباشد.

ادامه

مرکز همایش های بین المللی کیش علاوه بر سالن های اجلاس و برگزاری همایشها دارای امکانات متعدد جانبی جهت برگزاری نمایشگاه جانبی و مرتبط با همایش ها در سالن های همجوار مرکز همایش ها میباشد همچون اتاق های مذاکره با چیدمان های متعدد و اتاق گریم و پرو و ستوران و کافی شاپ و اتاق میهمانان ویژه و ...

ادامه