برگزاری نمایشگاه فارماپک

ایران نقطه استراتژیک در برگزاری نمایشگاه صنعتی خاورمیانه

در سالهای گذشته بارها شرکت ها و کشورهای مختلف تلاش کرده اند نمایشگاه صنعتی خاورمیانه را برگزار کنند. در ابتدا دردوبی، چندین سال در استانبول و این اواخر در ابوظبی، ولی در هیچ کدام از این دوره ها این نمایشگاه موفق نبوده است. ایران با داشتن صنعت داروسازی در تمامی زنجیره تأمین و حضور متخصصین نخبه تنها خواستگاه برپایی این رویداد بزرگ جهان خواهد بود. رویدادی صنعتی با نگاه B2B برای تأمین نیاز شرکت های تولیدی دارو در ایران و خاورمیانه

اطلاعات کامل نمایشگاه

در نمایشگاه فارماپک خاورمیانه علاوه بر حضور ۱۱۰ شرکت داخلی و ۲۰ شرکت خارجی، کارگاه‌های مختلف در زمینه صنعت داروسازی برپا می‌شود.

کنفرانس صنعت مالی، مسیر عبور از تحریم‌ها، کارگاه مسئولیت‌های ناشی از فعالیت‌های دارویی، درآمدی بر معاهدات سازمان جهانی تجارت، مسئولیت اجتماعی شرکتی، پیش بینی هوشمندانه فردا، کارگاه هوش تجاری و کاربرد آن در بازاریابی دارویی، از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

اهدای جایزه صنعتی داروسازی، به همراه نشست‌های مختلف، مشاوره سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی ایران و حضور شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان ایجاد ارتباط بین صنعت داروسازی و پتروشیمی، از دیگر محور‌های نمایشگاه فارماپک است.

دعوت از سفرای کشور‌های MENA، ثبت نام ۲۸ هیأت تجاری از کشور‌های جامعه هدف صادراتی ایران در زمینه مواد اولیه و اقلام بسته بندی، ثبت نام بیش از ۸۰۰۰ نفر به عنوان ویزیتور و مشارکت کننده در حوزه های مختلف، حضور سازمان منطقه آزاد کیش جهت معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و امکانات جزیره کیش، بخش دیگری از رویداد‌های این نمایشگاه است.

کشور‌های هند، بلغارستان، لهستان، روسیه، چین، ایتالیا، آلمان، ترکیه، امارات متحده عربی و سوییس، از مشارکت کنندگان در این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه فارماپک خاورمیانه، از ۱۰ تا ۱۲ بهمن ۹۷ در جزیره کیش برگزار می‌شود.