" اطلاعیه شماره 2 "

نحوه آگاهی و استفاده از خدمات بیمه ای و مراکز ارائه خدمات درمانی

به استحضار همکاران گرامی می‌رساند، اطلاعات مورد نیاز درخصوص نحوه برخورداری از خدمات بیمه‌ای، در بخش رفاه و خدمات درمانی در سایت شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش به نشانی اینترنتی idc.kish.ir در دسترس بیمه شدگان گرامی می‌باشد. دراین ارتباط ضروریست اطلاعات موجود در سایت شرکت به شرح ذیل بطور اخص، مورد توجه همکاران محترم قرار گیرد. ضمناً اطلاعات مفید دیگری در ارتباط با سایر خدمات در سایت شرکت در اختیار عموم قرار داده شده است.

شیوه نامه ارسال مدارک درمانی: در این بخش نحوه ارسال اسناد مراکز درمانی غیر طرف قرارداد (اسناد متفرقه) و مدارک مورد نیاز جهت تحویل به شرکت بیمه گر بر اساس نوع اسناد به تفکیک بیان شده است.

سقف تعهدات بیمه‌ای: اطلاعات لازم درخصوص سرانه های بیمه تکمیلی و سقف تعهدات براساس خدمات درمانی سرپایی، بستری، دندانپزشکی، عینک و ..... در این بخش ذکر شده است.

جدول تعرفه و فرانشیز: لازم به توضیح است فرانشیز و یا سهم بیمار از هزینه های درمانی در کلیه خدمات بستری و سرپایی معادل 10 درصد می‌باشد، به استثنای خدمات دندانپزشکی، عینک و بیماران خاص و صعب العلاج که بدون محاسبه فرانشیز ارائه می‌گردد.

مراکز طرف قرارداد: این بخش از سایت شرکت، مستقیماً به بخش مراکز طرف قرارداد شرکت بیمه‌گر لینک شده است که شامل بیش از 4300 مرکز درمانی در سراسر کشور می‌باشد.

 

لطفاً جهت پاسخگویی به ابهامات و مواردی که نیاز به راهنمایی می باشد با شماره های ذیل تماس حاصل فرمائید.

شماره دفتر بیمه آسیا  شعبه کیش:  44423192- 076        شماره آنکال استان هرمزگان:  09173649061

 

قابل توجه بیمه شدگان معزز؛

واحد مدیریت رفاه و خدمات درمانی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، علاوه بر کارشناسان شرکت بیمه گر آماده پاسخگویی، پیگیری اسناد درمانی و شفاف سازی درخصوص موضوعات بیمه‌ای و مشکلات احتمالی می‌باشند. لذا همکاران گرامی می‌توانند جهت پیگیری، رفع هرگونه ابهام و یا دریافت پاسخ لازم درخصوص خدمات بیمه‌ای دریافتی و یا حتی هرگونه مشاوره بیمه‌ای و درمانی در راستای دریافت خدمات مطلوبتر و حداکثری از مزایای بیمه برقرار شده، بصورت مصداقی و با ارائه مستندات و مدارک به این واحد مراجعه و یا بصورت تلفنی پاسخ لازم را دریافت نمایند.

 

با تشکر

مدیریت رفاه و خدمات درمانی